Lesgeven op Colegio Maaswaal - Reisverslagen van Pien Traa - WaarBenJij.nu Lesgeven op Colegio Maaswaal - Reisverslagen van Pien Traa - WaarBenJij.nu
Lesgeven op Colegio Maaswaal

Eindelijk is het zo ver! Na een jaar van voorbereiding mag ik dankzij de Han en de organisatie Salto Adelante mijn minor volgen in Managua, Nicaragua. Ik mag Engelse les gaan geven op een basisschool in Managua, 'groep 3 tot en met groep 8'.

Recente Reisverslagen:

10 December 2016

Stage zit erop...

29 September 2016

Time files whe you are having fun

01 September 2016

Lesgeven met alleen een pen en een whiteboard

18 Augustus 2016

Aangekomen in Managua, nu mijn koffer nog..
Pien

Eindelijk is het zo ver! Na bijna een jaar van voorbereiding mag ik les gaan geven lopen op een school in Managua!

Actief sinds 19 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7921

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2016 - 25 Januari 2017

Lesgeven op Colegio Maaswaal

Landen bezocht: